пʼятницю, 6 грудня 2013 р.

Модуль 6. Рефлексія

   
     Цей  модуль  допоміг  мені  зрозуміти,  наскільки  цікавим  та  змістовним  може  бути  використання  сервісів  Веб 2.0  щодо  спілкування  та  співпраці  учнів  у  навчанні,  а  саме:  безпечна  робота  в  інтернеті,  наскільки  ефективне  використання  ІКТ   для  підтримки  та  оцінювання  знань  учнів,  співпраці  в  блозі  для  того,  щоб  визначити  напрямки  роботи,  спільна  робота  з  документами.

    На цьому заняття я зрозуміла, що сучасна глобальна мережа Інтернет – це не лише сукупність комп’ютерних машин, об’єднаних між собою, а і велика кількість людей, об’єднаних між собою спільною роботою, обміном інформацією та дружбою. На сьогоднішній день створено багато спеціальних послуг (сервісів), за допомогою яких людство може обмінюватися своїми думками, пропозиціями, ідеями, творчими здібностями та корисною інформацією.
      Я  вважаю,  що  уміння  працювати  з  даними  програмами  та  ресурсами  дозволить  учням  краще  проявити  себе,  свої  уміння  та  набути  навички  колективної  роботи  на  відстані.
     На педраді я обговорювала питання про безпечне та відповідальне використанні Інтернету, навчилася додавати забраження і посилання у вікі-середовищі.
     Також тренер показала як шукати інформації в інтернет-ресурсах для створення дослідницьких проектів.
Я почала вчитися створювати різнопланові тести для опитування учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар